tisdag 24 mars 2009

1 dag kvar

japp, det är bara en dag kvar tills jag fyller 20 år ! Oj, hoppsan vad tiden går fort då:)

Jobbade 7 till 15 idag, hade flyt att jag hann åka in till jobbet innan det blev storm, det var en jättelugn dag i dag! Vi städade och fixade, det är mysigt med lugna dagar med!
Annars hände det väl inte så mycke mera som man kan skriva om!

jag och Linda var förbi Patrik efter vi slöt, för att vila lite, kolla på tv och halv sov i soffan :)
Sen var det personalmöte vid 18 till 20, det var ganska intressant, förutom att jag var jättetrött!

Köpte en Keno efter mötet, tänkte spela på de i morgon, :) lär bli intressant, kanske vinner massa, chansen är inte så stor, men man kan alltid hoppas!!!
Sen var det hemfärd, det var halt, men hade Linda med mig till Tingstäde, och allt gick bra!
Kom hem iaf, och är hemma, ska nog hoppa i sängen nu,
Blir tyvär ingen ridlektion i grötlingbo i morn bitti, ja styrde av de, ingen lust att köra 18 mil när de är så halt, får vänta några dagar:)

Sov gott
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar