tisdag 17 mars 2009

Tisdag!

Denna dag började lite segt, eller stressigt kan man egentligen kalla det, men jag försökte att inte stressa, för jag har kommit på att det inte är bra att sterssa alltför mycke :)
Dom ringde från maxi 07.15 (ja sov gott) och undrade om ja kunde komma in och jobba,Jag sa självklart Ja ! :D
Dom ville att ja skulle börja 8.00, men de var lite tajt om tid tyckte jag.
Men jag hann vakna, kliva upp duscha, äta sminka mig och kolla datan och läsa tidningen och köra bil och byta om och stämplade in 08.30 jag var ganska nöjd ! :)

kom hem 16.3o och vi gick bort till johan och åt mat, sen skrev ja rent protokollet från mötet i söndags!

Senare fick ja ett mess från emelie " åka till slite och handla godis?" Så vi handlade lite godis, och åt det och kollade på mästarnas mästare och sen andra avenyn vi drack även ett glas vin :)

Nu ska ja hoppa i sängen och läsa min bok:)
En dag i morgon med !

<3


Hittade en gammal bild på mig och Emelie! Haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar