måndag 23 mars 2009

Dålig på att skriva!

Oj, insåg att ja inte skrivit nu på hela helgen, och andra sidan har jag haft fullt upp knappt suttit vid datorn.
Har jobbat hela helgen och ridit och umgåts med massa vänner :)
Nu är det en ny vecka, och inte vilken vecka som helst, för det är V.13 och det innebär att den 26 mars ligger på den veckan och det är ju min födelsedag, så på Torsdag blir det BOLAGET :D
Hade verkligen sovmorgon i dag, det var skönt att vakna och vara pigg!!!
Sitter mest och planerar upp veckan, det är mycke! :)
  • I dag är det den 23 och ska till stallet sen jobba 15-22.15
  • I morgon 24 jobba 7.00-15.00 och möte 18.00-20.00
  • Onsdag 25, Ska ja ut till grötlingbo och rida lektion, sedan fixa lite inför torsdagen.
  • Torsdag 26, Jag fyller 20 :) Bolaget, middag, kalas, tårta sen blir det sängen tidigt!
  • Fredag 27, Visby strand 8.00 UF-mässan, jag ska vara entré ansvarig med mera:) Ska bli sjukt roligt! Det bli en lång dag, Prisutdelning 18.00 och mingel efter det, sedan middag vid ca 21.00
  • Lördag 28, Oj, då är man lagom trött, eller nej :) Det blir stallet och sen mys med flickorna(Åsa, Emelie Och Sofie) Göra oss fina, och äta lite mat och festa, sen ut till Hemse på HelaHallen :)
  • Söndag 29, GAH; Jobba 12-19 :S Kan bli intressant, eller kanske inte :(

Sen är det vecka 14.......

Då lär man känna av en del att man är människa, men som sagt så gillar jag fullspeckade scheman, så jag klagar inte. Sover ju gott om nätterna ivarefall:)

Nu ska jag ta och äta lite frukost och sedan får man väl sätta på sig vinterkläderna och åka till stallet, för våren ville tydligen inte stanna så länge, för snön faller ner nu igen, tur att man inte bytte till sommardäcken lika tidigt som jag gjorde förra året, det får man nog vänta med några veckor till!

Ha en superbra dag !!

Puss och kram

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar