torsdag 26 mars 2009

26/3:) Jag 20 :D

Min stora dag i dag, Fyller 20 år,

Har inte haft så svåårt att sova på morgonen sen jag var liiiten, känndes som när man var barn och visste att man fyllde år, man låg och vred och vände :D
Så kl 07.00 i morse var jag piigg, men det har ju rullat in sms sen 00.05 i natt, så de har i stort sett vibrerat i sängbordet hela natten :D
Så jag har suttit och svarat på alla sms, :)

Till slut gick jag upp, fick presenter av mamma och dem, :)
Nu sitter jag mest och snackar skit med mamma!
Ska nog åka till stallet en stund, känns som att de är ett bra sätt att fira födelsedagen på, sen hem och göra sig i ordning och åka in till stan på BOLAGET:)
Sedan blir det middag med familjen,

Och ett glas vin med Emelie med :)

Ha de bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar