onsdag 18 mars 2009

Onsdag!

Vilken härlig dag!
Började med sovmorgon till 10.00
Mjukstartade med frukost och lite fix vid datorn.

Sen tittade jag ut, och såg att det var STRÅLANDE väder, jag blev så glad. :)
Åkte till stallet, jag och Marlene mockade och fixade, sedan tog vi en låång tur i skogen på var sin häst, det var underbart, äntligen är våren här!
Efter den mysiga ridturen gick vi in och tog en kopp kaffe och några bullar till så klart :)

Sedan var det dax att rida igen, jag red då dressyr på Miten, gick så jättebra, var helnöjd. Han börjar bli riktigt fin!!
När jag var klar med allt detta var kl 16.30
Då fixk jag ett mess av Johanna som undrarde om ja hade lust att köra ett russ med henne, självklart ville jag det, och fick träffa min älskade Mario med:)
kom hem 18.10

I kväll har ja vart inne i stan en stund och kollat på svensson svensson med Jonte, Gah!
och snackade lite skiit med !

Nu är det dax för rutinerna, : Borsta tänderna, byta om och läsa i boken, Sen Sova :)
Kommer nog sova väldigt gott inatt har jag en känsla av, har nästan soleld från i dag! :)


Sov gott!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar