onsdag 25 mars 2009

Vilken Morgon :)

Har vart en helt underbar sköön morgon/förmiddag!
Hade riktig sovmorgon, och det behövdes verkligen, vaknade och var jättepigg:)
Har fixat en massa hela förmiddagen!

Nu har jag precis duschat, och äter, ska åka in till stan, har några ärenden, och sen ska jag träffa syster Josefine, och vi ska på kalas hos våran kusin, sen ska jag åka ut till pappa och de i boge, dom tänkte väl fira mig lite;)

Känner mig lite nördig, för jag har lyssnat på Ulf lundell hela tiden medans jag sprungit omkring här hemma, hehe, han är ju min idol:P (nej men mammas) så man har ju fått lyssna på honom hela sitt liv, men några låtar är faktiskt bra, och jag kände verkligen för att lyssna på de:D

Nej nu borde jag sätta lite fart! Ha de super:)

En Söt liten Syster, ska leka med henne sen:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar